Saturday 22 August 2015

ENTRI 3: CUTI TANPA GAJI DAN KENAPA PILIH POWERGOLD

Teks : Noor Naseffa Bt Mohd Nasir
Gambar : Google
 
Assalamualaikum....
 
Semoga kita semua dalam rahmat dan redha Allah S.W.T. Esok bermulanya cuti tanpa gaji. Ini bukan bermakna saya harus duduk goyang kaki seperti 'MEM' besar. Banyak yang saya rancang dan atur untuk mengisi cuti yang saya hadapi. Saya tidak mahu cuti saya terbiar begitu sahaja. Saya telah berbincang dengan suami untuk menjalankan bisness online. Suami mengizinkan untuk saya menjalanan bisness online. Saya sempat memohon restu dan doa dari suami supaya saya menjadi 'jutawan 51 hari'. Saya sangat-sangat yakin dengan rezeki Allah yang maha luas dan maha kaya ini. Saya akan terus berdoa, berdoa, berdoa semoga urusan saya di permudahkan, rezeki saya sekeluarga di perluaskan dan tercapai hasrat menjadi ' jutawan 51 hari'. Selesai solat berjemaah dengan anak-anak, saya ada meminta supaya anak-anak saya mendoakan saya 'jutawan 51 hari'. Anak kedua saya  bertanya, "jutawan tu apa?'. Saya jawab ' Manusia yang mempunyai harta berjuta-juta dan boleh membayar zakat dengan banyak".
 
Setelah berfikir panjang dan memohon petunjuk dariNya, saya bercadang untuk menjalankan perniagaan emas Powergold. Banyak sebab saya memilih Powergold sebagai bisness online saya kerana : 
  1. Perniagaan emas merupakan perniagaan yang memberi nilai kepada orang lain. Orang yang membeli tak rugi dan orang yang menjual juga tak rugi. Sama-sama untung.
  2. Perniagaan Powergold boleh dijalankan secara online 100%. Sangat sesuai untuk surirumah dan boleh dijalankan secara sampingan (part time).
  3. Perniagaan Powergold tidak menuntut untuk saya maintain bulanan atau menyimpan stok emas.
  4. Syarikat boleh tolong hantar barang kepada pelanggan . Lebih kurang dropship jadi saya tidak perlu sibuk-sibuk pergi pejabat pos untuk pos barang.
  5. Saya juga tidak perlu keluar buat demo untuk menjalankan perniagaan Powergold. Emas adalah barang yang berharga dan semua orang tahu tentang keistimewaan emas. Semakin simpan semakin berharga.
  6. Yuran pendaftaran Powergold yang berpatutan, tidak terlalu mahal dan tidak perlu bayar yuran tiap-tiap tahun.
  7. Konsep Powergold sangat mudah SAVING, TRADING dan NETWORKING. Terpulang pada pilihan masing-masing sama ada mahu jadi penyimpan sahaja ( SAVING), atau beli emas dengan harga ahli dan jual pada harga pasaran (TRADING) atau berkongsi maklumat tentang emas dan join sebagai ahli dan memiliki pelbagai bonus (NETWORKING). Powergold adalah real bisness (beli emas dapat emas, BUKAN pelaburan emas yang menjanjikan bulan dan bintang ).
Semoga saya istiqamah dalam memberi pendidikan emas kepada orang ramai dan lebih ramai yang celik emas untuk berjalan seiring dengan saya memperkenalkan perniagaan Powergold kepada orang ramai.
 
 

 
Salam keemasan...

No comments:

Post a Comment

Copyright to CELIK EMAS
Designed by UMIESUEstudio 2015